RE: [OT] CS - [was]: Re: FK Technics IPC-1

V P vvitty01@seznam.cz
Čtvrtek Září 24 16:52:46 CEST 2009

Bohuzel, banka nesplnuje podminku vyberu vetsi castky v hotovosti, 100.000 je prilis na bankomat (jednak nemam moc zajem nastavovat takto vysoky denni limit, jednak jsou bankomaty omeze poctem bankovek, ktere umi vysypat). RB ma mimo Prahu a Brno tak dve, tri pobocky na kraj.

Verim, ze tohle pro spoustu lidi neni dulezite, presto nekolikrat do roka tuto sluzbu vyuzivam - obvykle pri ceste k nekomu, od koho chci koupit drazsi vec a pro pripad, ze by se mi nelibila nebo v miste nebylo "prilis bezpecno" se mi nechce tahat penize v kapse nebo aute.

V.