Re: OT Re: FK Technics IPC-1

k.novo k.novo@seznam.cz
Čtvrtek Září 24 15:29:07 CEST 2009

Presne, o tom to bylo, na jedne strane naproste znechuceni z chovani ceskeho obchodnika a na druhe strane az prekvapiva vstricnost toho nemeckeho. Podle nemcu si tam jezdi auta kupovat cimdal tim vice cechu a nejvesi paradox kupuji tam i Skodovky.

Ze je nemecky trh vetsi a dalsi oblibene zduvodnovani, je mozna pravda, ale pro prodejce aut v takovem Dippoldiswalde s mene nez 10k lidmi a nekolika autohousy bych rekl, ze je trh stejny ne-li mensi nez v CR, me bydliste cca 20k lidi 1 autohouse.

KN

> Vy to nechapete? Myslite, ze ten importer nemusi platit to
> clo? Ze taha
> ty auta na znackach jako ojetiny?

Nevím, já jsem to spíše pochopil tak, že generální distributor se k zákazníkovi zachoval tak, že tento neměl potřebu uzavřít s ním
obchod a protože předmět zájmu potřeboval, poohlédl se jinde. Jak je z příběhu zřejmé, zákazník i prodejce byli ve finále spokojeni.
Proč by zákazníka měl váhat s koupí zboží jinde, když mu lokální prodejce nenabízí služby podle jeho představ, věru nechápu.

JF