Re: FK Technics IPC-1

k.novo k.novo@seznam.cz
Čtvrtek Září 24 12:26:21 CEST 2009

Proc ne, to je jedna z obchodnich strategii, kdy se vyrobce nechce zabyvat prodejem a zakazniky odkazuje na sve dealery, v neposledni rade oni prisli za vama.
Nicmene predstavte si situlaci, kdy vy prijdete za vyrobcem, protoze treba sidlite ve stejnem arealu a chcete od nej jeho vyrobek za cenu, kterou nabizi jeho prodejce a on vam zekne ne ne ne my to mame drazsi, kdyz to chcete za ty prachy tak si to kupte od toho naseho prodejce, pro vas to znamena cestu pres pul republiky. Logicky to koupite jinde a jak dealer tak vyrobce maji po kseftu.

Vzhledem k tomu, ze tento pekar v Paze provozuje maloobchodni prodejnu a koblihy tam v kusovem mnozstvi prodava tak ocividne nejde o tento pripad.Aby to bylo uplne v surove podobe, tak ja pekari rekl, ze bydlim ve vedlejsim baraku a bud mi da stejnou cenu nebo nic.
Dal to asi nema cenu rozebirat

Svym zpusobem jsem rad, objednam v USA, za stejne prachy poridim lespi a vybvenejsi nabijecku
Musim jeste doresit ten adapter asi bude 3V.

KN

> a] ja nikomu zadne pravo neupiram
> [...]

No je to trochu jinak (viz. jak před chvílí napsal Jaroslav Kotlaba),
tenhle pekař radši prodá vagón koblih najednou po 1 dolaru a ať si s
nima prodejce dělá co chce, než aby prodával sám za 2, protože je to
pro něj takhle výhodnější. Tj. je pro něj výhodnější zaměstnat
člověka, aby ty koblihy pek, než aby je prodával. Například.

P.K.