[OT] Lesteni kovu?

Středa Září 23 12:18:15 CEST 2009

Pane Vicku kde je ta firma co je schopna poslat odřezky duralu ?
Děkuji za odpověď.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Wednesday, September 23, 2009 10:23 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Lesteni kovu?

Hmmm coz to ano, ale nechat si posilat zelezo postou je trosku divny.
Ono 50kg zeleza je par kousku a kdyz cloveku zrovna neco chybi tak potrebuje nekam dojet. A take je pro nas zbytecne mit opracovane polotovary - mame masiny - pilu, hoblik a tak si clovek pripravi co potrebuje sam.

Treba s duralem/Al problem neni - funguje tady firma co proda od odrezku az po formatovane plechy a profily na rozmer jak je treba.

Radek Vicek