OT: Re: LCD TV jen reference bylo Re: LED TV Samsung - resume

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Září 23 11:34:41 CEST 2009

Do nektere prirody je to pomerne z ruky a nekam se treba nepodivas
vubec. Navic treba tyhle zabery (jen kratke shoty s hudbou) jsou pro me
i inspiraci - letos jsem stravil nezanedbatelnou cast leta s fotakem v
rakosi prikrytej maskacem a te skutecne prirody s klistaty, komary, a
bahnem.
Ted me napadlo, ze bych se treba rad podival na film jako byla Baraka,
ktera take neni celkem o nicem, ale je to proste pekne.

Tim co jsem psal o tom vyberu TV bylo mysleno tak, ze i ja co na TV cumi
jen 10 minut nez vecer usne tak jsem byl mile prekvapen. A mozna i zacnu
uvazovat o nejakem lepsim prehravaci, abych se mohl kouknout kdyz mam
cas a ne kdyz musim.

Jinak zit se da i bez te brany co pohani 3/4 konovej motor. ;-)

Radek Vicek