Re: [OT] Lesteni kovu?

k.novo k.novo@seznam.cz
Středa Září 23 11:05:32 CEST 2009

Moc-li si uctuji za kg?
Sice cosi pisi o nejakem programu na vypocet cen, ale behem 20s, ktere jsme tomu venoval jsem nikde nenasl kde jej stahnout.

Jak pise RV, je to o cene a dostupnosti v miste.
Na druhou stranu u nas na drsnem prumyslovem severu to az takova traga neni, i s tou Feronou se da u tyci a profilu dohodnout na ufiknuti i 0.5m (mene jsem zatim nezkousel) s plechy to je horsi zvlasne u vetsich tlousek se logicky obtizne neco reze z te silene tabule.
Je to do jite miry o kontaktech, zrovna nedavno jsem s jednim znamym probiral kde vzit uzraly litinovy blok 100kg. Rikam ze to nemuzu sehnat, on, ze tam a tam firma xy, tem jsem psal a rikaji, ze nemaji, blbost ja to zkusim. Zvedne telefon, cau Karle hele potrebuji vyzralou litinu nenasel bys neco, jasne najdu pro tebe Vasku cokoliv. Do tydne lezel blok na freze a delali se do nej T drazky, zkratka ti dedci se znaji 40 let a vyjdou si vstrict. Pred nima bohuzel sedi mladi blby agresini absolventi MBI a maji pocit, ze zakaznik je vul a vlastni podnik dojna krava.

KN

>Mně to tak hrozné nepřipadá :-) Výpalky z tlustých plechů nebo kousky
nástrojovky jsem už několikrát objednával a vždycky je to otázka pár
dnů. Například www.lentus-ocel.cz, stačí poslat mail a za tři dny
přijde uříznutá a broušená kostka z nástrojovky.

Aleš Procháska