Spojka na ponorne cerpadlo

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Září 22 23:36:28 CEST 2009

Predpokladam, ze v tom nebude zadny problem, protoze vodu nebudete mit az k
zacatke vrtu.
Mel jsem vrt 27 m a voda dosahovala do 11 m. Byl to velmi silny pramen.
Takze bude zrejme stacit bezna izolace. Ani jsme to tenkrat nijak zvlaste
neresili a funguje to jiz spoustu let bez nejmensich problemu. Spis se
zemerte na kvalitni cerpadlo, ktere bude dole.
Jindra Polivka

----- Původní zpráva -----
Od: "Martin Šaněk" <sanek.martin@volny.cz>
Komu: <hw-list@list.hw.cz>
Odesláno: 22. září 2009 21:56
Předmět: Spojka na ponorne cerpadlo

Dobrý den,

  dovolil bych se touto cestou zeptat odborníků, zda někdo z vás
  neřeší profesionálně, nebo prostě jinak :-) spojování kabelu k
  čerpadlům ve vrtaných studnách.
  Minulý týden mi firma vyvrtala díru do země a příští budou dělat
  vodárnu. Z cenové nabídky jsem se dozvěděl jaké čerpadlo tam má
  prijít a na stránkách výrobce zjistil, že je k němu jen 2m kabelu.
  Protože studně má mnoooooohem víc, tak by mě zajímalo jak se to má
  správně napojit, protož v nabídce nic takového není. Doufám, že to
  neomotají izolačkou a basta....

  Díky
  Martin

--