UPS a motor

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Úterý Září 22 22:55:37 CEST 2009


Nic.
Trojfazove motory s kondenzatorom chodia celkom pekne. Ak je mozne motor
prepojit tak, aby zodpovedalo napatie (vacsina mensich motorov v zapojeni
D), zostane k dispozicii asi 70% stitkoveho udaja vykonu.
Skor predpokladam opak. Motor je navrhnuty s velkym sytenim (teda malo
zavitov). Tym sa dosiahne velky vykon pri malych rozmeroch a vahe. Teda male
vyrobne naklady, ale spatna ucinnost. Velke straty za tu chvilu chodu az tak
nevadia.

Moznosti su iba dve. Bud respektovat vlastnosti (ze je to take zrave) alebo
zahodit a dat ine. No je velky predpoklad, ze ine bude take iste. Na taketo
pouzitie asi vacsina vyrobcov dava motory, ktore maju od "normalnych" dost
daleko. Ked to chodi tak kratkodobo, da sa maximalne setrit ...



                                                Milan  Mlynarčík



----- Original Message -----



A co z toho teda vychadza (motorom nerozumiem)?

wek


On Tue, 22 Sep 2009 20:47:26 +0200
Martin Šaněk <sanek.martin@volny.cz> wrote:

> Dobrý den,
>  tedy asi se pletu (to se stává často), možná to tady už zaznělo -
> ale v souvislosti s tím "hovadským" kondíkem - není ten motor
> třífázový? Jak se tam řeší zpětný chod? ono by to totiž potom dost
> vycházelo...
>
> Wattmetr z Lidlu se monžá plete, ale tak o +- 10%, tím to nebude.
> Prostě ten motor opravdu hodně žere.
>





Další informace o konferenci Hw-list