UPS a motor

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Září 22 22:04:24 CEST 2009

Meral som len v zasuvke, bud bez UPS alebo pred UPS - nebol v tom vyznamny rozdiel, predpokladam, ze kym ma UPS na vstupe stavu, vystupy su surovo prepojene na vstup cez relatko ci triak, je to predsalen ta najlacnejsia UPSka (ano je to ten APC BackUPS).

Za UPSkou som nemeral, je tam ta debilna pocitacoidna zasuvka a kabel z nej mam provizorne nabastleny rovno do rozvadzaca - pre ten lidlovsky spotrebomerac by som musel som robit nejaky medzikus s normalnou zasuvkou.

Uprimne povedane som sa uz zmieril s tym, ze to jednoducho zerie vela a ze stitkovych 200W je mechanicky vykon. Neverim, ze by experiment so ziarovkou priniesol nieco nove.

Ono je este riesenie kupit cely novy nahon aj so zabudovanou gelovkou, ale jednak je mi luto za tie pomerne drahe kramy na ktorych sa nabaluju 3 obchodnici v rade vyhadzovat peniaze, a druhak sused ma presne take a prave vcera ma poprosil, aby som mu kupil nove gelovky pretoze za 2 roky prevadzky uz stihli odist - su defacto vonku v mraze a horucave a to je zrejme na zivotnosti poznat.

wek

PS. Preco nie mliecne ziarovky? Treba bojkotovat potravinove dotacie? ;-)