UPS a motor

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Září 22 21:54:08 CEST 2009

On Tue, 22 Sep 2009 21:30:41 +0200
Petr Simek <psimek@jcu.cz> wrote:

> Tak tam zkuste jeste vrazit ampermetr - mel by ukazovat tak 2A jestli
> ten wattmetr nekeca. Je to teda zvlastni ze ten motor vykazuje stejnou
> spotrebu i bez zateze.

No je uz dost neskoro a som unaveny, takze sa mi teraz s 230V nechce babrat... ano, bojim sa.
Ale v datasheete k tomu nahonu je napisane tusim 2.2A, takze ta spotreba sedi. Matie ma len ten cos fi. To, ze tych 200W je mechanickych, uz beriem ako fakt.

> A co je to za motor ? Jak se provadi reverzace ? Je to neco jako SMR
> motory - tedy dve rovnocenne faze, jedna se pripoji primo a druha pres
> kond ktery to posouva o 90st. Pri reverzaci se to udela obracene.

Zrejme ano. Nemam chut ten nahon rozoberat, som rad ze funguje.
Vysvetluje to ten cos fi?

Len taka prihoda: Taliani do riadiacej elektroniky dali 7805 v TO220 na "stojaka" s pomerne mohutnym chladicom, ktory inak nie je nijako upevneny; a kedze je DPS montovana zvisle (t.j. 7805 je vodorovne a to tak, ze nozicky su vo vodorovnom rade), za dva roky sa 7805 jedoducho uklepala a zlomili sa jej naraz vsetky 3 nohy. Zapatlal som to tavnym lepidlom (po zaletovani noziciek, pochopitelne... ;-) )

> Jake
> ma zhruba otacky ?

Netusim. Do prevodovky nie je vidiet, ani motor nema viditelne vyvedenu hriadel.

wek