LRC metr?

Miroslav Mraz mraz@seznam.cz
Úterý Září 22 18:54:39 CEST 2009

Ano, je to tak. Ten Nyquistův teorém funguje. Kdysi jsem to měřil
osciloskopem na jednom telefonním kodeku od Motoroly - tam je výstupní
filtr už ve švábu. Při vzorkování 8 kHz bylo výstupní napětí konstantní
až do 3.8 kHz a až pak začalo prudce padat dolů. To plně odpovídá
charakteristice filtru.

Mrazík