Asus WL-500g deluxe a internetove radio

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Září 22 15:49:15 CEST 2009

2009/9/22 Martin Polehla <hw-list@polous.cz>:
> Co takhle zkusit openwrt.org ? Pouzivam ho ve svem wl500b do ktereho
> jsem integroval flasku a jsem  celkem spokojenej (tedy radio sem
> neresil). Navod na zalohovani puvodnich dat najdete na webu openwrt taky.

Uvažoval jsem o tom, ale problém je, že se nedá do routeru tak
jednoduše nahrát, musí se vyresetovat, dostat do nějakého "recovery
mode" a pak nahrát pomocí utility od Asusu. Ale přineslo by to nějaké
výhody? Já chci jen aby to umělo přehrávat rádio a to umí ten Oleg
firmware taky, resp. jde to i s Koppel firmwarem (a možná i s
originálním).

Pavel Kadečka.