Asus WL-500g deluxe a internetove radio

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Září 22 12:02:27 CEST 2009

Přátelé, podělte se o zkušenosti. Chtěl bych poslouchat svoje oblíbený
rádio, ale po VKV ho nechytnu, tak jsem se koukal po nějakém tom
internetovém rádiu (dá se sehnat asi za 2-3 tisíce) a pak jsem
zjistil, že bych moh použít svůj router.

Mám Asus WL-500gx (=deluxe), včera jsem si s ním hrál přes telnet a
podařilo se mi zprovoznit USB flasku a naládovat do něj IPKG. Zřejmě
už tam mám všechny potřebné balíčky, chybí mi už jen podstatný kus HW
a to USB zvuková karta (mám ji objednanou), takže nemůžu vyzkoušet,
jestli jsem všechno udělal správně. Vycházel jsem z Oleg firmware
poslední verze (ale je z 30.3.2008, pak se vývoj zastavil), není nutné
nahrávat openwrt - což je, jak jsem pochopil, poměrně složité.
Postupoval jsem podle dvou různých návodů, protože na jednom mi
vždycky něco nešlo:

http://ocko.sytes.net/index.php
http://www.macsat.com/macsat/content/category/3/13/29/

Celkem zajímavý je, že router by měl umět spolupracovat i s USB
klávesnicí. Pak by se daly přepínat rádia i jinak než přes telnet.

Nevíte někdo, jestli se k němu nechá připojit i nějaký displej, třeba
malý znakový LCD?

Pavel Kadečka.

p.s.: Když jsem to měl hotový, tak jsem objevil ještě jednu stránku,
kde maj novější firmwary, poslední je z 19.9.2009, zřejmě to tam žije:

http://code.google.com/p/wl500g/

Ale nemám odvahu ho zkoušet nahrát, abych neztratil současné nastavení.