Laboratorni zdroj 2 x 0-30 0-5A?

Dolnsky Pavel p.dolnsky@atlas.cz
Úterý Září 22 10:34:05 CEST 2009

O vikendu se mi definitivne rozpadl staricky laboratorni zdroj, zacal jsme pokukovat po novem, ale popravde si nejak nemohu vybrat.
Pozadavky, potrebuji zdroj, kterym budu moci primo napajet elektoniku kdyz neco stavim, tzn. kdyz nastavim 3.3V tak predpokladam, ze z toho poleze 3.3V a ne 3.5V, zaroven zdroj, kterym budu moci nabit baterku nebo na nej pri testovabni pripojit prokovy motor. Zdroj, ktery mi neklekne pokud ho zkratuji a nebude tak hrat, ze 80% casu pojede ventilator.

Prolezl jsme nabidky u GM, asi maji dolar porad 30Kc, ceny jsou dost vysoke,
TME, ceny lepsi, ale v dvojtych zrojich nic nezaujalo, v single bych si snad i vybral
Ebay, treba i starsi, opet v dvojtych nic moc nebo ano, ale v cenach az hruza
Ja bych to videl tak do 500-600$

Tak jsme si rikal, ze to dnes bude parada, kazdy zdroj bude mit ethernet, bude mozne z PC ridit napajeci profil, na velkem LCD bude vitet vsechny mozne i nemozne informace, pri napojeni na internet vcetne nalady sef konstruktra a pocasi v bankoku. Realita, .... zklamani

Co byste dnes poridili vy?

Dekuji
Pavel

P.S. V jednoduchych zdrojich bych si snad i vybral,ale v dvojtych nic nezaujalo, jak je to s spojovanim vice single zdroju do spolecne zateze?