LRC metr?

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Pondělí Září 21 17:50:33 CEST 2009

Ten rozsah měřených hodnot mi přijde dost optimistický - např. pří
1mOhmu bude úbytek na něm cca. 1mV a ten rozumně zesílit a změřit asi
nebude jen tak. Také bude asi problém zavést ss. "bias".

Hlavně ale nechápu, proč by se měly ty dva signály vzorkovat a pak nějak
digitálně zpracovávat. IMO by bylo mnohem jednodušší dát tam invertor
(OZ s A=-1) a 4 MOSy a ten signál prohánět střídavě přes invertor a
střídavě přímo a nakonec zintegrovat/vyfiltrovat. Z toho lze pak při
posunu o 90 st. přímo získat Im a Re složku a místo rychlého ADC by tam
mohl být nějaký pomalejší ale přesnější (stejně bude stačit tak jedno
dvě měření za sekundu). Také by to pak mohlo jet na vyšší frekvenci
(možná i 1 MHz, i když to zase nezvládá AD620).

OH