LRC metr?

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Září 21 15:43:39 CEST 2009

 21.9.2009, 15:37:56

Pokud ma ADc dobre definovane dynamicke vlastnosti, neni s relatkem
zadny problem. Nemusite porovnavat merena napeti mezi sebou navzajem,
ale vuci referenci jejiz parametri znate(DDS). A protoze fazove pomery
na merenem obvodu nejsou promene v case, muzete navzorkovat jedno
napeti a druhe klidne o 1/2 sekundy pozdej.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz