Tip na horkovzdusnou stanici?

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Pondělí Září 21 13:36:49 CEST 2009

Zdravim,

po vlanajsej debate v konfere na tuto temu som mal obavy o odfuknutie
suciastok kvoli vibraciam membranoveho cerpadla pri nizsich prietokoch,
tak som radsej siel do turbinovej 857A++, zatial plna spokojnost.

http://www.pcb-soldering.co.uk/index.php?target=products&product_id=94

V drvivej vacsine pripadov pouzivam najvacsi dodany okruhly nastavec
priemeru cca. 10-12 mm (netvrdim, ze spravne) na obvody od tych
najmensich, az po cca. 100 vyvodov a prietok nastavujem okometricky,
podla moznosti odfuknutia drobnych suciastok v okoli a odolnosti PCB.

Stanicu pouzivam skor vynimocne tak sa neviem vyjadrit, ci po nejakom
case nevypne, ale zatial sa nic take nestalo, ani by nemal byt dovod
na samovypnutie.

Snad jediny nedostatok 857-ky je, ze po zapnuti si nepamata predosle
nastaveny prietok a teplotu, ale nastavit sa to da lahko a rychlo,
a co si este zelat za tie peniaze...

Briti mali tovar skladom a velmi promptne zaslali kurierom, akurat 3x
zasielali fakturu kvoli nespravne zadanym udajom, ale nakoniec sa im to
podarilo :-)

Lubos