Sroubky, pipaky a hracky bylo Re: UPS a motor

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Září 21 09:14:54 CEST 2009

Ja tyhle figle znam - jen jaksi neberou v potaz to, ze nekdy se vytoci
sroubky cele obalene zavitem a nebo v horsim pripade se ukrouti cela ta
stopka co v ni ten sroubek drzel.
Pri polocasu rozpadu tech hracek u nas mi kolikrat prijde lito i te
isolepy - lepim ji tam jen kvuli svym nervum.

Radek Vicek