[OT] Ochrana myslenky a principu

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Neděle Září 20 11:52:34 CEST 2009

Zdravm,

mam takovy problem a nevim, kudy do toho:

Asi se mi podarilo vymyslet novou webovou sluzbu, v podstate srovnatelnou s
myslenkou webovych vyhledavacu a podobne. Pokud by se to podarilo rozjet,
znamenalo by to, ze by treba nekdo z "velkych" hracu na internetu tuhle
sluzbu mohl chtit integrovat do svych online reseni - a pak jde samozrejme o
prachy a mozna ne o zrovna male (a o prachy mi jde primarne :)

Ma to hacek - jak zajistit, aby se a) sluzba pouzivala a soucasne b) nikdo
tu myslenku neukradl, resp. neobslehnul, princip je totiz pomerne
jednoduchy.

Ma nekdo napad, kudy do toho, aniz by clovek musel vysypat dva miliony do
mezinarodnich patentovych poplatku? Mam sice ideu, ale nikoili penize (a
zatim ani funkcni projekt, ale to by mela byt zalezitost nekolka tydnu
vyvoje).

Diky za kazdou radu a omlouvam se za OT.

Pavel Kutina

P.S.: Vic o tom fakt nereknu, prestoze to neni vyvoj pro zadnou z tajnych
sluzeb, coz ovsem neznamena, ze by se o to nemohly zajimat :)