Re: Inspirace pro konstuktery robotu

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Sobota Září 19 11:11:33 CEST 2009

Zajimave, myslim, ze to je jeden z duvodu proc americka armada neni a nebude schopna vyhrat jediny valecny konflikt do ktereho se od roku 1960 navezla.
V souboji, kde proti sobe bude stat americky vojak, kteremu munici ponese tenhle kram, vesrus  zarostky afganec s AK47 a starou dobrou mulou, vzdy vsadim na afgance.
U amika je jen otazka, zda mu driv dojdou baterky nebo se neco zadre ci jinak podela.

Ale jinak hezka hracka

Tom

>Doprcic, ja jsem si chtel podobneho ubastlit pres Vanoce.
LK