Re: OT nefunguje web na Vistách

Rollfree rollfree@volny.cz
Pátek Září 18 17:21:47 CEST 2009

Nevim, jestli uz jste to vyresil nebo ne.
Ja bych zacal tim, ze bych vypnul to AVG.

rollfree

*************************************

----- Původní zpráva -----
Od: "Ladislav Vaiz" <spam@nagano.cz>
Komu: <hw-list@list.hw.cz>
Odesláno: 18. září 2009 9:00
Předmět: OT nefunguje web na Vistách

Ahoj,
dostal se mi do rukou NB s Vistama, kde je zajímavý problém s
ethernetem. IPv4 si bere z DHCP, vše proběhne korektně, dostane IP,
bránu, DNS. Gateway pingnu. Ale MSIE se na web na gatewayi nedostane.
Zrovna tak aktualizace AVG, která pravděpodobně také používá HTTP. V
nastavení MSIE není žádná proxy, jen přímé připojení k internetu. Telnet
na port 80 jsem nemohl vyzkoušet, protože na Vistách není.
Na PC jsem instaloval OOo3 a zmíněné AVG 8.x. Bylo to z flashky bez
připojené sítě, takže ani nevím, jestli síť předtím fungovala.
Co bych mohl zkusit za řešení?

L.