OT - Ako dostat v cmd/WXP vystup na CON do premennej systemu?

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Pátek Září 18 15:10:12 CEST 2009

vytvorit soubor kde bude
pripr.bat
----------
set =
----------
pak pustit program programcopisenacon.exe >>pripr.bat
>> znamenaji append k puvodnimu souboru

No a pak uz spustit jen pripr.bat a mame to nasetovane.

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, September 18, 2009 3:05 PM
Subject: OT - Ako dostat v cmd/WXP vystup na CON do premennej systemu?

Mam ne-piatkovu otazku.

V CMD ("prikazovy riadok") vo WXP si pisem jeden bat, a hodilo by sa mi,
keby som vedel do nejakej premennej systemu (akejkolvek, tj. co sa bezne
nastavuje pomocou SET) ulozit vystup z nejakeho ineho programu (ten program
pise na CON).

Stravil som tym uz hodinu a nic ma uz nenapada.

Nevie niekto nahodou ako na to?

Dakujem

wek