[OT] USB Flashka

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Září 18 12:28:54 CEST 2009

Ja ji mam a je strasne pomala i na svou velikost 1Gb, ale fakt je, ze
jsem videl kdesi video kde do ni strileli ovsem nevim u koho takovy
pripad nastane :)) . Ted jsem koupil tohle

http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=50426

Je to velke 32Gb solidni rychlost a odolna je taky , fajn gumova.

snehulak