[OT] Jaky HD satelit?

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Pátek Září 18 00:09:08 CEST 2009

Dovolim si malu vsuvku v suvislosti s IPBoxom 400s a jeho kvalitou.

Este 13.8. som sa stazoval na Enigmu, ale aj na originalny fw (a v tomto
som nezmenil nazor a po jednodnovej skuske "vyprovokovanej" gatilom som
sa opat vratil k nestabilnej Enigme).

Od posledneho fw update z 24. 8. to funguje (a nahrava!) jedna radost,
az na mensi zadrhel s citackou a preventivnym restartom to funguje.
Ani raz obraz nezamrzol, ani enigma nespadla, ba ani jadro nenapisalo
na displej text PANIC, to uz je dovod na oslavu, alebo aspon radost,
ze to uz niekto, ked nie vyrobca, dotiahne do konca.

Na Enigmu je to velmi vydareny firmver, v kvalite aka tu este nebola.
Este tak rozbehnut ten druhy tuner... ale to uz by som chcel privela.

Lubos