[OT] Jaky HD satelit?

palm_konf@geso.cz palm_konf@geso.cz
Čtvrtek Září 17 22:11:47 CEST 2009

Jedna vec je co se kde pise, a jina vec je osobni zkusenost.
Mam osobni zkusenosti , coz u Vas si nejsem jisty.
Mam zde nyni fyzicky
400S, 420S,250 a 9000HD .  Proslo me rukama cca 15 Ipboxu,
vsechny jsou u lidi a ti se na ne kazdy vecer divaji , nic netuhne
vse funguje jak ma . Musim ovsem priznat ze asi nejsem ten
bezny uzivatel IPboxu . A to ze muze problem s boxem vzniknout
to je pravda ,ale vzdy se snadno zjisti duvod problemu.
No nic Vas nema asi cenu presvedcovat ,ale ani o to nemam
zajem , jen mne mrzi ze kydate hnuj na neco o cem nic nevite.
(mimochodem me proslo rukama nekolik dreamu kdere tuhnuli,
a musel jsem opravovat zdroje , vsechny jedou dal)
Jste ten klasicky pripad generatoru fám. Byl jsem nedavno na
predvadeci/ skolici akci ABCOMU , sjelo se tam cca 20 prodejcu z praxe,
nikdo nezminoval zadne extremni problemy , bezny procentuelni
standart.
Radim