zahada menice 12/220V

APA navrhpcb@gmail.com
Čtvrtek Září 17 21:04:25 CEST 2009

Pokud je zavada opakovatelna a nerozkuchal to, tak muze pozadovat odstraneni
vad :-)
Dle popisu je to asi konstrukcni vada a pokud neni toto pouziti v navodu
zakazano (vite jak jsou psane navody - na domaci pouziti, neni urceno na
prumyslove pouziti apod..).

Co na to dodavatel? Proste to reklamujte at zjisti, cim to je a kdyby to
zamitli az pak reknete, jak k destrukci doslo... Dovedu si predstavit i
komunikaci s vyrobcem (cinskym) a nasl. vylepseni konstrukce.