Ovladani modemu pres Telnet

APA navrhpcb@gmail.com
Čtvrtek Září 17 20:49:54 CEST 2009

no jasně, je to normálně na Flashce 4, 8, v nových pak 16 MB, ale možná je
ten filesystem komprimovaný, takže odpájením si nepomůžete :-)

04.49 by měl umět telnet, vytocte ten kod nekolikrat ( #96*7* ), mel by
telnet nabehnout.

telnet IP.AD.RE.SA
 psal jsem i o jinych postupech jako editaci setup souboru (.cfg)

Ten soubor v podstate obsahuje soubory z /var/flash/* takze je uplne jedno,
jak to tam dostanete, ale jsou nejaka uskali, napriklad soubory z
/var/flash/* nejsou obycejne soubory a nelze je editovat pres vi, kopirovat
pres cp apod.

kdyby  ne tak pisnete privatne, a uvedte presne co mate (presny text ze
stitku) a link na FW

ony ty FW jsou odlisne pro nemecko a zbytek, nemecke napr. nemaji G729 a INT
zase nemaji nektere funkce apod. (a take mohou byt brandovane) take pozor na
annex A a B... tyhle krabicky jsem parkrat opravoval ale vyjde levneji
sehnat novy model s podporou, kdyz uvazite ze to nahradi fax, zaznamnik,
modem, print server, scanner server, 20 SIP linek, 2 analogove pobocky s
moznosti rozsireni, umi to i prenastavit DSLAM O2 apod. a nove verze mely
lepsi SNR, nevim zda slo o kusovou zalezitost nebo systemovou. S freetz si
tam muzete nacpat v podstte cokoliv, na flashku si dat asterisk ustrednu...

V 7270 je uz jiny CPU a SNR tam zas slo do kopru...