Vzduchova mezera SMPS flyback transformatoru

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Čtvrtek Září 17 09:09:18 CEST 2009

Mezeru můžete rozdělit na libovolný počet segmentů. Řeší se to
vložením fólie poloviční tloušťky mezi obě poloviny jádra.

Papír jedině tvrzený, jinak byste nedokázal tloušťku udržet a přitom
mít jádro pevně stažené kvůli magnetostrikci (pěkně by vám hrálo).

Tomáš