Problem s LCD 16x2

Milan B. milan@bastl.sk
Středa Září 16 17:52:29 CEST 2009

Pozrel som v GM ten display, nasiel som ze ma radic S6A0069

Nasiel som datasheet k radicu, napr.:
http://www.datasheetcatalog.org/datasheet/SamsungElectronic/mXruzuq.pdf

A tam na strane 28 je pekny diagram ako display inicializovat, vratane
instrukcii a casovania.

Mimochodom, skuste si porovnat tuto sekvenciu napr. s radicom HD44780
alebo ST7066 - zistite, ze inicializacna rutina sa znacne lisi.

A mozno zbadate, preco koluju povesti, ze display treba inicializovat
trikrat :)

-m-