Problem s LCD 16x2

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Středa Září 16 17:10:24 CEST 2009

Ja nemyslel to podsvetleni primo vyrabet, o to jsem se pokousel a moc jsem
neuspel, ja myslel vzit cele to posviceni z toho cerveneho displeje (nejlepe
jeste pred tim nez ho pribijes na tu zed :-)) a predelat do jineho
inverzniho displeje. Ale je to trochu prace s nejistym vysledkem, to
uznavam.

Dusan Dolezal