Re: Problem s LCD 16x2

Jan Hovorka OK1CJH@seznam.cz
Středa Září 16 14:12:50 CEST 2009

Zdravím konferenci,

já u LCD od jisté doby* pro jistotu posílám inicializaci 3x za sebou. A u jednolivých zápisů dat / příkazů používám signál READY.
Vyžaduje to tedy navíc připojit signál R/W, ale zase není problém v moc rychlé komunikaci a nejsou zbytečné prodlevy.

*měl jsem takovou konstrukci napájenou 1 ks AA NIMH článkem a měnič  z 1 na 5 V při slabém článku nabíhal dost pomalu.
Nejspíš MCU začal posílat inicializaci dřív než LCD začal pracovat. Tak jsem tam nejdřív dal čekací smyčku, ale pak mě napadlo,
proč čekat a vyměnil jsem to za poslat ini 3x.

Honza, OK1CJH