Problem s LCD 16x2

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Středa Září 16 14:03:28 CEST 2009

Nesleduji cele vlakno, tak se omlouvam budu-li mimo misu.
Mam davnou zkusenost s problemem se znakovym LCD.

Tehdy jsem byl jeste windowsak (tj. cca 8let nazpet) a pouzival jsem *cklou
verzi codevision avr, a popravde, jeste jsem toho moc neumel.
Pouzil jsem jejich code generator pro LCD a zaboril se do obrovskych problemu
s tim ze se mi casto display inicializoval spatne.
Na bastldesce s nejakym noname displayem to blblo tak, ze jsem nad tim stravil
nekolik bezesnych noci.
Termin odevzdani se blizil a nic nebylo vyreseno.
Nastesti kdyz se osadily vysledne desky a smontovaly v krabicich s tentokrat
znackovymi LCD, vse zacalo fungovat jako vino.
Byl to fofr projekt, kterymi me tehdy starsi kamarad zasoboval, dal se to
neresilo, bud to nekde funguje dodnes, nebo uz je to na smetaku, nevim.

Tj. neni display jako display a pozor na code generatory a cizi knihovny.

S pozdravem
Jakub Ladman