Problem s LCD 16x2

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Září 16 10:10:40 CEST 2009

No priznam se, ze mam doma inverzni bily displej 4x20zn s modrym
podsvicenim, ktery teda neni z GME, ale nepodarilo se mi ho nikdy ani
zinicializovat.
Kdysi jsem jej koupil v zacatcich hrani si s mcu (jeste v asm) a
nerozbehl jsem ho. Protoze jsem si nebyl jisty zda neni chyba u me tak
jsem jej nereklamoval.
Pak jsem presel na MikroE Mikropascal a take nechodil. Posledni sanci
jsem mu dal v DDSce pana Valucha s tim, ze to bude napsane od nekoho
jineho. Bohuzel take neuspesne.
V nejlepsim pripade se na nem objevi nejake svisle carecky a obcas se i
neco nekam pohne.
Poslat ti ho take muzu. Byl dost drahej v te dobe a prisel i peknou
plastovou krabickou. ;-)

Radek Vicek