Ovladani modemu pres Telnet

APA navrhpcb@gmail.com
Středa Září 16 05:43:28 CEST 2009

ale funguje, ale az od urcite verze FW... predtim se telnet spousti
specialnim patchem...

jakou verzi FW vlastne mate?

dalsi moznosti je ulozit cfg, upravit parametry, prepocitat chksum (hledej
FBEdit, ten pocita soucty, myslim ze umi i primo cfg stahnout) a pak nahrat
zpatky... to moznavyresi vas problem s telnetem

jinak ten telneti prikaz zni takto (chybela vam tam mezera):

nvi /var/flash/voip.cfg

a neni jiste, ze zrovna vase verze akceptuje popsane parametry nastaveni
VOIP.cfg...

dalsi moznosti je si ten /var/flash/voip.cfg zkopirovat na USB a zeditovat
PSpadem a kopnout zpet, ale na to uz je potreba dodrzet vice vice veci

---

mimochodem, aktualizujte firmware, jen kdyz to k necemu potrebujete, jinak
toto jsou konce ...