Problem s LCD 16x2

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Září 16 02:18:01 CEST 2009

Puvodni zprava ze dne 16.9.2009 od Pavel Kutina:

> - Muze byt kabel mezi procesorem a displejem prilis dlouhy? (cca
> 10cm - puvodne to bylo cca 16cm, po zkracni se LCD chova naprosto
> stejne blbe)

Tim to nebude, mam i mnohem delsi.

> - Problematicke nebo nekompatibilni rutiny Mikropascalu (ale
> nechapu, proc u dvou displeju 8x2 chodi, jiny displej 16x2 bohuzel
> nemam), ale ani na foru si na ne nikdo nijak vyrazne nestezoval (jen
> u jednoho displeje musim nechat probehnou LCD_Init nejmene dvakrat,
> nevim, jestli je to problem LCD, nebo te rutiny)

Tim to zrejme taky nebude, ty displeje jsou kompatibilni.

> - Nejaky "nakopnuty" displej.

Tim by to mohlo byt.

> V teto souvislosti jsem se podival do reklamacnich podminek GM a
> nasel tam vetu ve stylu "zaruka se neuznava, byla-li soucastak
> zapajena". Super, jen nevim, jak jinak LCD vyzkouset, sadu
> testovacich jehel doma nemam.

To je hovadina. Neexistuje, aby dodavatel neuznaval reklamaci u
zapajenych soucastek. Pokud jsi presvedceny, ze je to spatny displej a
stoji ti to za to, uplne normalne ho reklamuj s pocinovanymi vyvody.
Kdyz ciste nahodou neuspejes kvuli pouzite soucastce, jdi si stezovat,
on jim to uz nekdo vysvetli...

> - Cokoli jineho, co mne nenapada.

No napada me, jestli nemas nejaky ten vodic preruseny nebo zkratovany,
pripadne prohozeny.

> P.S.: Nemate nekdo zbytecny cerveny (negativni byt nutne menusi) LCD
> 16x2? Klidne muze byt i pajeny - pokud bude funkcni...

Mame, samozrejme, i kdyz tedy nevim, co myslis tim "zbytecny". Ale
normalne si vyreklamuj tenhle... az prekontrolujes ty privody
signalu...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem