Ovladani modemu pres Telnet

Jozef Racek Jozef_Racek@tempest.sk
Úterý Září 15 21:11:38 CEST 2009

1. Poznamka asi smerovala k adrese, uvedenej vo Vasom  maile:

"telnet 192.1681.178.1"

Co asi nie je platna IP adresa, kedze druhy oktet je vacsi ako 255 ;-)))

2. Je mozne, ze novy FW nema podporu telnet, alebo ju ma defaultne zakazanu.
- skuste vo WEB GUI pohladat, ci sa neda telnet "zapnut" = povolit
- skuste, ci nie je povolene ssh ( tento konkretny modem nepoznam,
ale vacsina zariadeni upusta od telnetu a nahradza ho pripojenim cez ssh )

Dodo