Cinske uctovani u Farnella

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Září 14 14:44:21 CEST 2009

No v kazdem pripade je v tom teda dost bordel, protoze me 182 neprijde
jako 175. Mozna by bylo lepsi teda do toho euro netahat kdyz stejne
posilaji frakturu na GBP. Snadno bych si spocital kolik mi banka strhne
podle kurzu me banky - ja mam totiz specialni ucet na platby na netu kam
prevadim castku, ktera je treba a navic zmenim i limit pro platby na
netu, nez se ta operace provede.

Ja ale nenadavam - vyslo to nakonec jak to spocitali lepe nez puvodnich
213euro+VAT - jen mi to prislo jako silenej zmatek.

Radek Vicek