Cinske uctovani u Farnella

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Září 14 14:36:28 CEST 2009

208EUR/1.14=182.nejake drobne GBP, to mi dost dobre sedi s tymi nauctovanymi 174.79 (ten rozdiel bude sposobeny ich kurzom voci euru, bohvie aky pocitaju).

Na SK strankach je explicitne napisane, ze ceny platia len pre dodavky na SK, podobne to bude aj na GB strankach - tie ceny sa mozu lisit kvoli vselicomu.

wek