OT .. podlahove topeni a koberec

Jan Galuszka konference@ei.cz
Neděle Září 13 19:59:14 CEST 2009

Kazdopadne kluci diky za vsechny nazory.

Tepelnou pohodu budu moci porovnat, v jednom pokoji koberec (kancelar), v
druhem mozna dlazba (dilnicka), v tretim bude plovoucka (pokoj od dcery).
Spodni patro jede na klasicke radiatory.

Pro mne je dulezita ta pohoda, v kanclu stravim 12 hodin denne a i kdyz jsem
mel predtim vykonne radiatory, tak to nebylo ono.

Pristi rok me ceka zatepleni domu, takze se zase tepelne pomery zmeni

Za nejakou dobu dam znat.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862