Lehci OT: Kamera Panasonic SDR-SW20EP-R

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Neděle Září 13 18:29:12 CEST 2009

Hezky vecer,

    v mistnim obchodu s elektronikou (Planeo) maji kameru Panasonic
SDR-SW20EP-R za podezrele nizkou cenu. Jeji parametry se mi zdaji velmi
dobre, ale nikde nenachazim zadna negativa :-)

    Ma ji nekdo? Je opravdu tak dobra jak se zda a nebo je nekde nejaka
zrada? A jak dlouho vydrzi na jedno nabiti baterii?

    Dekuji za odpoved, ale ty radeji soukrome. Ackoli mozna by to nekoho
mohlo zajimat take :-)

					Saša K. Svobodová