AGILENT TECHNOLOGIES - U1732A - LCR METER

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Neděle Září 13 17:48:14 CEST 2009

Proč? Podle toho, jak jsem to pochopil, tak z toho obvodu vypadne reálná
a imaginární část té impedance a výpočet Z, C, L, D, ESR, Rs a dalších
parametrů je jen obyčejné dosazení do vzorců. Tedy ještě se musí
naprogramovat ten obvod, ale to by přece nemělo být tak složité a navíc
je k tomu demo s USB.

OH