AGILENT TECHNOLOGIES - U1732A - LCR METER

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Neděle Září 13 12:52:15 CEST 2009

to mi je uplne jasne ze rozpocet je obmedzeny, co som chcel povedat je
to co tu uz odznelo, bud merat na frekvenciach kde maju dane prvky
fungovat, alebo radsej nemerat a pouzit prvky ktorych parametre su
zname. Parametre pasivnych prvkov mozu byt uplne lahko uplne mimo na
frekvenciach ktore su od seba vzdialene viac ako jednu dekadu...
b.