AGILENT TECHNOLOGIES - U1732A - LCR METER

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Září 13 12:31:44 CEST 2009

Bud tech a nebo tech co vymontuju pri oprave zarizeni a potrebuji
zjistit zda jsou OK.

Momentalne nemuzu najit kam jsem dal koupene civky 330uH/1A, ale mam tu
hromadu nejakych vymontovany, ktere by mi v prototypu nevadily. Jenze
nevim o nich nic. :-(

RV