[OT] Vadny disk

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Sobota Září 12 10:56:08 CEST 2009

Utilitky, ktere s diskem pracuji jako s logickym svazkem chodi i na USB prevodnicich, utility vyrobcu HDD, ktere pristupuji primo na HW nikolivek. Nicmene pokud jde o disk na USB napajeny z USB tak bacha na napajeni, nejcastejsim problemem je nedostatek stavy, disk se pak bud vubec nerotoci nebo roztoci a tvari se divne.