Jaky PIC simulator?

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Pátek Září 11 22:15:07 CEST 2009

Zdravim,

zase jsem se po dlouhe dobe dostal k PICum a trochu si tu hraju.

Potreboval bych jen poradit, jaky PIC simulator pouzivat, zatim jsem
vyzkousel Real PIC Simulator a PIC Simulator IDE, oboji tak trochu vyhovuje
a tak trochu ne - Real PIC je rychly, ale treba pri sledovani virtualnim
osciloskopem je pomerne nepohodlny, PIC IDE je chytry, ale zda se mi dost
pomaly (program, ktery nedelal nic jineho, nez zinicializoval LCD a vypsal
jeden radek textu bezel cca 3 minuty, nez vypsal onen text, Real PIC to
resil zhruba v realnem case).

Nemate nekdo tip na neco "dokonaleho"?

Diky.

Pavel Kutina