Re: Popis formatu Gerber 274X

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Pátek Září 11 18:33:03 CEST 2009

Dekuji za neupreni autorstvi :-)
Apropo tvary z Eaglu, to tim chcete frezovat DPS? Poklud ano, tak pokud
to ma fungovat nemuze jit o sranda frezku, ale naopak musi to byt poradny
stroj s takrka absolutni tuhosti. Cu folie ma 18mikronu a tak pokud
vam dude stopka frezky letat o desetinu mm jse, vite kde... v substratu
FR4 :-)

WS

Tohle treba? http://www.artwork.com/gerber/274x/rs274xrevd_e.pdf

> Poznámka: Jedná se o hobby hračku, něco jako PZ nazývá "sranda
> frézka".

Pozor, to jsem nevymyslel ja, ale ZOO Diskus, viz jeho dnesni
prispevek.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert