Popis formatu Gerber 274X

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pátek Září 11 18:10:58 CEST 2009

Dobrý den všem,

rád bych si udělal jednoduchou řezačku/gravírku. Pro moje účely
(přinejmenším zpočátku) postačují tvary nakreslené v Eaglu. Tak mě napadlo,
udělat do AVR interpreter gerberu - abych jen poslal soubor na seriák a dál
už v PC nic nemusel řešit. Při sběžném pohledu do vygenerovaných grb je mi
většina věcí jasná, ale ne všechno:-) Pátral jsem Gůglem, ale nějaký
přehledný popis formátu jsem nenašel. Poradíte?

Poznámka: Jedná se o hobby hračku, něco jako PZ nazývá "sranda frézka".

Děkuji, PH

PS: Tímto také děkuji přispěvatelům v tematu "Nakup zbozi z Ciny", lasery
jsou už na cestě:-)