Par otazek k CNC?

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Pátek Září 11 15:47:00 CEST 2009

ad 1)
Trochu doplnim, pro samotne rizeni pres paralelni port lze pouzit
Mach3    http://www.machsupport.com/
KCAM     http://www.kellyware.com/kcam/
TurboCNC http://www.dakeng.com/turbo.html
Pokud chcete vyzkouset, mohu zaslat, osobne za nejlepsi povazuji Mach3, ale .....

ad4)Ebay, jeden priklad za vsechny, i kdyz na tu vasi hmotu to bude chcti min NEMA 34
http://cgi.ebay.com/Cnc-Mill-3-axis-NEMA23-Mirco-Step-Motor-Automation-kit_W0QQitemZ320416576911QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item4a9a50f58f&_trksid=p3911.c0.m14
Nenechte se zmast NEMA34 dokaze hejbat timto drobeckem
http://cgi.ebay.com/Large-CNC-4-axis-Knee-Mill-Conversion-Retrofit-ALL-NEW_W0QQitemZ300344973221QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item45edf497a5&_trksid=p3286.c0.m14