Re: code vision nastavení SFR

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Září 11 11:04:20 CEST 2009

Ten Wizard umoznuje nastavit len veci, ktore sa daju menit priamo za behu AVR. Vyber hodin je dany tzv. Fuses pri programovani, to sa nastavuje v programatore (neviem aky pouzivate).

Ta frekvencia oscilatora je tam vlastne ako vstupna hodnota ktora je potrebna napr. pre vypocet periody timera alebo baudratu. Zadajte Vasu frekvenciu (priamo to tam do okna mozete napisat).

wek