Odvijec kabelu s merenim

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Září 11 08:56:02 CEST 2009

... a jak rekl tak udelal. Vcera mi postou prisel nejaky precizne
provedeny hi-tech pristroj. Trochu me to zaskocilo protoze jsem si
zadny dil do kosmicke lodi ani do LHC neobjednaval, ale pak se
ukazalo, ze je to ten meric kabelu (v mem pripade provazku). Snad se
Petr nenastve ze tu zverejnim z ceho ze mi malem vypadly oci z dulku
:-)

http://picasaweb.google.cz/clexpertcz/OdvijecProvazu?feat=directlink

Ales Prochaska